fredag den 10. september 2010

Kanoinstruktør!

Jeg har i denne uge gennemført kanoinstruktøreksamen, nu mangler jeg blot et nyt førstehjælpskursus så må jeg undervise i kanosejlads. Får jeg brug for det? Det aner jeg ikke, men det var en god fornemmelse at kunne gennemføre et forløb og bestå prøven!


Man skal holde tungen lige i munden når man "bakker" med kano.

I denne uge har vi desuden gennemført et par elevopgaver - det betyder at min med-elever står for undervisningen af os andre, indenfor forskellige emner. Vi har været på et fantastisk arrangeret O-løb i Molsbjerge og lært at bage ved bål, på tre forskellige måder.

Sidst men ikke mindst har vi nu for alvor taget hul på hav-kajak, i dag fredag, har vi roet 12 km langs kysten på Helgenæs, som forberedelse på vores kajak togt i næste uge.


Mandag tager vi af sted på en tur som skal vare hele ugen og hvor i skal ro og bo i bivuark - det bliver spændende om vejret bliver en gentagelse af kano ugen hvor det jo regnede uafbrudt tirsdag og onsdag. Man få meget fokus på vejret når man skal være ude i det hele tiden.

1 kommentar: