torsdag den 7. juli 2011

Så er det bal forbi - sikken en fest det har været

Nu er den rejse tilendebragt, og jeg kan kalde mig AU (Akademiuddannet) Friluftsvejleder i teori og praksis. På engelsk er det endnu mere imponerende: Academy Profession Degree of Outdoor Education in Theory and Practice.

Det har været 10 skønne måneder, som har været fyldt med udfordringer, ny lærdom og sjove oplevelser. Tiden er bare fløjet afsted og vi kunne dårligt forstå at vi var færdige da vi sad til dimissionsfesten.

”Hvad skal du så nu?” spørger folk og man kan lidt se at de forventer at jeg skal til Grønland med en flok adfærdsudfordrede unge...

Men det skal jeg altså ikke, ikke lige nu ihvertilfælde.  Jeg er jo blevet opsagt af Logica og jeg har meldt mig ind i arbejdsløshedskøen. Så nu er jeg i gang med at søge nyt job, branchen er for mig ikke så afgørende selvom det jo kunne være forfærdelig dejligt at komme i gang med noget formidling eller noget ”ud i naturen” arbejde. Der skal jo penge på bordet - trods alt.
Sorthovedet kardinalbille - en helt almindelig men meget flot bille.
Men lige nu nyder jeg sommeren og får kratlusket en masse – det er skrækkeligt hyggeligt.


 Løgfrøen er tilgengæld ikke almindelig og ses kun sjældent, denne er fra Molslaberatoriet - bemærk de lodrette pupiller

Jeg vil ikke længere opdatere denne blog, tak til jer der har læst med, jeg håber I har haft lidt glæde ved at følge min tour de Mols og hvis der sidder nogen derude som er i tvivl om de tør tage springet i deres liv, kan jeg kun opfordre – spring SPRING!

Udsigten fra mit favorit overdrev på Mols

Ingen kommentarer:

Send en kommentar