fredag den 21. januar 2011

Stål, træ, læder og ild

Denne uge har vi fortsat hyggen med forskellige små sløjd projekter.

Vi er gået i gang med at lave knivskæfter, til et købt knivsblad - i næste uge går vi i gang med at smede vores eget knivsblad.

Jeg er ikke helt færdigt med mit skæfte, men det begynder da at ligne noget;


Vi har også lavet sameposer som er læderposer efter same forbillede.


Endeligt har vi lavet ild! Vi har set på forskellige måder at starte en brænd, blandt andet ildbor. Det var ikke nemt, man skal være godt forberedt og have mange kræfter, samt stor tålmodighed. Af fire grupper lykkedes det kun den ene at tænde ild, de gjorde det til gengæld på rekord tid!




Og helt uden sammenhæng til det øvrige vil jeg gerne anbefale blokken http://www.dagpengeland.dk/
Se det er da noget man kan se frem til, når jeg nu skal stille mig op i køen af arbejdsløse dovenlarser!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar